Ispanaklı krep tarifi

Kahvaltı sofralarına çocukların çok sevecekleri bir tarif. Pazar günü yaptım peyniri içinde, ıspanağı içinde yumurtası, sütü daha ne olsun ki?


Ben bu tarifte ıspanağı bol kullandım geriye kalan malzeme 4 kök ıspanak vardı börek yapsam olmaz, çorba olsa yetmez en sonunda kahvaltı sofrasında değerlendirmek istedim az kalan malzemeleri farklı tariflerle tüketiyorum böylelikle.

Ispanaklı krep tarifi
4 kök ıspanak
4 yumurta
2 su bardağı süt
2 su bardağı un
1 kase tulum peyniri farklı peynirde olabilir kaşar hariç
Yarım çay bardağı sıvı yağ
1 paket kabartma tozu
tuz
tavayı yağlamak için sıvı yağ



Ispanaklı krep hazırlanışı:

Yumurtaları 2 dakika mikserde orta devirde iyice çırpın.

Üzerine süt ve sıvı yağını ilave edin tekrar çırpın üzerine unu ve kabartma tozunu ilave edin iyice çırpın.

Peynir, ıspanak, tuzu ekleyin karıştırın ve yağlanmış tavada biraz kalın olarak ıspanaklı krep harcından dökün arkalı önlü pişirin.

Tüm krep hamuru bitene kadar işleme devam edin. sıcak olarak servis yapın sofranızın tadı tuzu eksik olmasın.


Yorumlar

Popüler Yayınlar