Ispanaklı havuçlu omlet tarifi

Takip ettiğim bir çok diyetisyen var kendim gittiğim diyetisyen de. Ne kadar yanlış beslendiğimizin farkında bile değiliz.  Bu sene yeni öğrendiğim bu mevsimde sıklıkla yaptığım bir tarif ıspanaklı havuçlu omlet.

Bu tarifi dışarı çıkarken daha çok tercih ediyorum akşama kadar hiç bir şey yemezseniz bile tok tutuyor aman ben bununla doymam derseniz tarifi yapın deneyin! Yorumunuzu bekliyorum.

Ispanaklı havuçlu omleti yaparken asla diyet gözü ile bakmıyorum ben, diyet kelimesi benim literatürümden kaldıralı baya uzun oldu sağlıklı beslenme, az yemek yeme ve tabii benim için en önemlisi sünneti seniye ye uyma oluyor.

Ispanaklı havuçlu omlet için gerekli malzemeler:
1 adet orta boy havuç
1 kase ince doğranmış ıspanak
1 adet orta boy soğan
2 yemek kaşığı peynir veya lor
2 adet yumurta
1 yemek kaşığı un
2 yemek kaşığı zeytinyağı
1 tatlı kaşığı pul biber
Yarım çay kaşığı karabiber

Ispanaklı havuçlu omlet hazırlanışı:

Ön hazırlık: Ispanakları ayıklayın yıkayın doğrayın, havucu soyup rendeleyin, soğanı ince doğrayın.


Soğanı zeytin yağında kısık ateşte pişirmeye bırakın.

 Yumurtayı derin bir kaseye kırın iyice çırpın, ıspanağı, havucu, peyniri, unu baharatları tuzu ilave edin iyice çırpın rengi dönmüş soğanların üstüne tüm tavayı kaplayacak şekilde yayın altını biraz açın ocağın sonrasında kısın iki tarafı pişen omlet ilk sıcaklığı geçer geçmez servise hazır. afiyet olsun.

22 santim tava kullandım ben. Sofranızın tadı tuzu eksik olmasın.

Yorumlar

Popüler Yayınlar