Pancarlı Fit Toplar - Diyet yapma sağlıklı tüket!

Fit toplarda nedir hemen paylaşayım diyetislerin en çok takdir ettiğim yanları yeni tariflerle kalorisi düşük aynı zamanda yenilikçi tarifler geliştirmeleri ve ölçülerdeki kavram bir dilim çikolata kalori değeri ve böylesine fit bi pancar topundaki masumiyet.

Yediklerimizde her zaman öncelik sağlık lı mı? Sağlıksız mı? Mantığı öne çıkmalı lezzet mi? Lezzet kesinlikle önemli! hayatınızdan fazlalıkları çıkardığınızda zaten besinlerin gerçek lezzetine ulaşıyorsunuz o maskelenmiş halleri kalkıyor olabildiğine sade ve lezzetler öne çıkıyor sağlıklı tarifler listesine yenisi eklendi onuda hemen paylaşıyorum diyetisyen Ceren hanımdan, gördüm pancarı çok tükettiğim den bana hiç garip gelmedi tadı ama tüketmek toprak kokusundan hoşlanmayanları bilemiyorum ben tarifi buraya bırakıyorum isteyen hayatında fit olmak isteyenler bozulmaz, kokmaz Ceren hanımın, deyimi çok hoşuma gitmişti işte size kahve yanlarına çok yakışan fit pancar topları tarifi 35 dakika aldı pişme süresi içinde: 1 hafta rahatım.

Pancarlı Fit Toplar İçin Gerekli Malzemeler:
1 adet büyük boy pancar
5 yemek kaşığı yulaf
9 adet hurma küçüktü kullandıklarım büyük boyda 7 adet yeterli
Dışı için hindistan cevizi tozu

Pancarlı Fit Toplar Hazırlanışı:

Pancarı kaynar suya bırakın 20 dakika kaynaması yeterli oluyor.

Hurmaları sıcak suya ıslayalım 10 dakika bekletelim.

Yulafı robottan un olana kadar çekin.

Hurmalar 10 dakika olunca suyunu havlu kağıt yardımı ile aldım robottan onları da çekin.

Haşlanmış pancarı suda 3 dakika beklettim soğutmak için kabuklarını soyun küçük parçalar halinde doğrayın ve robottan onuda çekelim soğuduktan sonra karışıma ekleyelim ve elimizle şöyle güzel bir yoğuralım küçük toplar halinde yuvarlayın hindistan cevizine buluşturalım ve sonra servise hazır 6 yaşındaki oğlum bile çok beğendi.

Sofranızdan sevdikleriniz eksik olmasın:

Yorumlar

Popüler Yayınlar