Muzlu Toplar Tarifi

15 dakika da muzlu bir tepsi dolusu İkramlık

 İkramlık harika bir tarif 35 - 40 adet çıkıyor daha küçük yaparsanız sayı fazlalaşır;)) 

Bayatlayan muzları değerlendirmek için harika bir tarif bırakıyorum.  Çocuklar için kalabalık misafir menüleri için değerlendirebilir siniz.

Sunumu da tarif gibi kolay yormayan tarifler listenize ekleyebilirsiniz.

Tarif pratik ve kısa sürede hazırlanması size lezzetinden ödün verdiği algısı olusturmasin lütfen çok çok lezzetli ve keyifli ben oğlum efe ile birlikte hazırladım belki sizler de çocuklarınız ile bir aktivite saati tarifi uygularsanız çocuklar ayrıca keyif alıyor diyebilirim.

Muzlu toplar tarifi


35-40 adet muzlu toplar için gerekli malzemeler:

2 adet olgun muz 🍌

3-4 paket tam buğday sade bisküvi

Yarım çay bardağı süt

1 su bardağı fındık , fıstık vs 

2 tatlı kaşığı kakao

Üzerine opsiyonel benmari çikolata olabilir fındık fıstık veya hindistan cevizi ile kaplayabilirsiniz.

Ben en küçük boy kek kağıtlarına koydum çocuklar daha çok beğendi ve sunum daha sık oldu anlayacağınız.

Muzları çatal ile iyice ezin.

Üzerine robottan geçirin veya poşet içinde ezin hangisi kolay olursa.

Muzları üzerine bisküvileri ekleyin.

İnce dövülmüş fındık ekleyin.

Kakao ilave edin.

Süt ekleyip iyice yoğurun.

5 Dakika dinlendirin ve arzu ettiğiniz büyüklükte yuvarlayın.

Üzerine istediğiniz malzemeler ile kaplayıp servise hazırdır.


En çok yoğurma ve süsleme ile keyif aldı efe sizde bize tüm sosyal medya hesapları üzerinden tarifimi denerseniz paylaşabilirsiniz. 






Yorumlar

Popüler Yayınlar