Sofranintuzu.blogspot.com.tr 1. Yılını Kutluyor - Bir dilim almaz mısınız?

Sofranintuzu.blogspot.com.tr 1. Yılını Kutluyor - Bir dilim almaz mısınız?

Sofranintuzu.blogspot.com.tr bugün benim birinci yılım olmuş ki bir yıla aşkındır blog yazarı olarak hayatıma yeni bir sayfa açtım iyide yapmışım. Bu aşamada benim elimden tutan isim versem mi? Vermesem mi? Diye karasız kaldığım için ismini yazmıyorum bana yol gösteren kalbi güzel insana buradan da teşekkürü bir borç biliyorum.

Ben maalesef blog keşif etkinliğini 2. yılımda düşündüğüm için bu yıl yapmadım benim gibi küçük bir geçmişi olan bir bloga gereksinim duymadım sanırım burada çok uzun yıllarını vermiş bir çok blogun takipçisiyim onlardan ilham alarak zaman zaman yazılarımı geliştirdiğimi düşünüyorum.
Okumaktan, yazmaktan ve paylaşmayı seven ben bir yıldır aranızdayım bana bu yolda desteklerini esirgemeyen arkadaşlarıma çok ama çok teşekkür ederim benimle tariflerini paylaşan sıkılmadan arkamda duran sayılı insanlar onlar kendilerini biliyor onlara da ayrıca teşekkürü bir borç bilirim bu yılı böyle bitirmiş olsam da yeni yılımda daha bir çok yenilikler ve tariflerle geliyorum.

Yorum yapmaktan çekinmeyen ve birçok yerde benim blogumun adını görür olmaktan ayrıca mutluyum.

Blog yazarı olmanın verdiği ayrıcalıklardan umarım bir gün bende nasibimi alırım.

Mutfakta olup ta benim gibi kendini kaybedenleriniz varsa işte doğru yerdesiniz her güne yeni keşifler yapmayı düşünenler mevsiminde yapacağınız bir çok tarif için takipte kalın. J

Yorumlar

Popüler Yayınlar