Havuçlu pilav tarifi 

Sebze yemeklerini biz kadınlar çok sevsek bile erkekler et tüketimine daha ağırlıklı oluyorlar yada benim ailem için mi geçerli bilemiyorum.

Et, havuç, soğan  ve pirinç ile buluşması ile hazırlanan havuçlu pilav pratik tarifler arasında ve mevsimi girmiş olan sonbahar ile soframıza ilk defa yaptım bu yıl, sonda olmaz diye düşünüyorum.

Artık tek platformda olmadığıma göre isim biraz daha zor ama eğlenceli yanları ise artık bir çok sosyal medya üzerinden bir çok kişiye ulaşmak oluyor.



Akşama ne pişirsek diye her gün sizde düşünüyor musumuz sizde? #akşamyemeği fikir olsun. Pilav tarifleri arasında çocuklar için sizde benim gibi tercih edersiniz belki.

Çok pratik ve lezzetli bir tarif bırakıyorum beğenilerinizi unutmayın lütfen .

Havuçlu pilav tarifi 

Havuçlu pilav için gerekli malzemeler:

400 gr kuş başı et

1 fincan svı yağ 

2 baş soğan 

3 adet havuç 

2 su bardağı pirinç 

3 su bardağı su 

Tuz 

İlk olarak pirinçleri ılık su ile bekletmeye alalım. 


Eti 1 çay bardağı su ile 15 dakika haşlayıp ardından iyice suyunu çekene kadar ardından sıvı yağ ilave edin ve kavurun.ı


İnce doğranmış soğan eklenir kavrulur ardından havuçlar eklenip 5 dakika daha kavrulur.


Sıcak su ilave edilir ve ardından pirinç eklenir tuz ekleyip iyice karıştırılır ve orta ateşte pişirilir ağzı açıkta pişirebilirsiniz bu pilavı demlenme aşaması geçince tüketmeye hazır deneyenlere afiyet olsun 😋

Yorumlar

Popüler Yayınlar