3 Malzeme İle Bayatlamayan Kurabiye Tarifi

Malzeme İle Bayatlamayan Kurabiye Tarifi 

Kurabiye yapmanın en keyifli yani  Malzeme İle Bayatlamayan Kurabiye TarifiKurabiye yapmanın en keyifli yani sadece tüm evi saran kokusu olmuyor tabii ki.

Evde pişmiş olması ev halkının güzel kokuları takip edip birlikte tazecik kurabiyenin onları bir araya toplaması olayına bayılıyorum. tüm evi saran kokusu olmuyor tabii ki.

Evde pişmiş olması ev halkının güzel kokuları takip edip birlikte tazecik kurabiyenin onları bir araya toplaması olayına bayılıyorum.

3 Malzeme ile bir kurabiye yaptım ama bu tarif dünya mutfağından.

 Harika pratik bir tarif ama yumurta sevmeyenler için yapacak bir şey yok.

Sizler için de tarifler var elbet. Hatay mutfağı kadar dünya mutfağı ve güzel ülkemizin o kadar çok lezzetleri var ki? Her güne yeni tarifler , lezzetler ile beni buradan ve tüm sosyal medya hesapları üzerinden paylaştığım içeriklerle sizlere kendimce ulaştırmaya devam ediyorum.

3 malzemeli Bayatlamayan Kurabiye


Az malzeme ile özellikle öğrenci evleri de düşünerek oldukça pratik tarifler yapmıştım sayfada var onları bir başlık altında toplarım en kısa zamanda.

1 hafta çam kavanoz da saklayabilirsiniz Bozulmuyor.

Pratik bile olsa hiç bir şey emek etmeden olmuyor.

Çok pratik yaparken tereddüt ettim aslında ama harika oldu yumurta sevmeyenler için 😞

3 malzemeli kurabiye tarifi: 

Çay saati için düşünebilirsiniz ☕️

3 malzemeli kurabiye 

3 adet yumurta 🥚 

250 gr şeker ekle 15 dakika çırp orta ayarda 

Üzerine 280 gr unu eleyerek ekle 👍

Spatula ile alttan yukarı doğru karıştır.

1 çorba kaşığı şeker ekle ve karıştır yağlı kağıt serili fırın tepsisine kaşık ile yerleştir 👍

190 derece 12 dakika ve vaav hepsi bu 🍪

Başında bekleyin lütfen çünkü her fırın farklı pişirir.

Tarifi yapıp benimle sosyal medya hesapları üzerinden paylaşabilirsiniz 😉

Yorumlar

Popüler Yayınlar