İlkbahar Sevinci - Heyyy Hoş geldin İlkbahar

İlkbahar Sevinci - Heyyy Hoş geldin İlkbahar

İlkbaharda benim sevincim başka olur sonbahar ne kadar hüzünse benim için ilkbaharda ayakkabı alınmış çocuklar gibi sevinirim ben.

İlkbahar denilince akla size neyi anımsatıyor bilemem ama bana taze toprak kokusu içine karışmış renk renk çiçekler ve otların harmanlandığı kokular gelir ilk.

İlkbaharda çiçekler doğayı sararken aslında yenilenmenin var olmanın anlamını taşır. Önce yok oluşu sonra uzun bir sabır ayı kışı atlatırsa tohumlar ve kökler ilkbaharla düşen cemrelerle artan sıcaklıkla artık tam bir keyiftir doğanın cümbüşü.

İlkbahar bir renk cümbüşü gibidir göze çarpan birçok renkte ağaçta yer örtüsünde farklı tonlarda çiçekler kaplar sırası bile vardır menekşe ilk açar doğada ilkbaharın ilk habercisi gibidir erikler kovalar sonra kaysı ben buradayım der sonra armut ve sonra sayısız meyve ve çiçekler beliriverir toprak anada.

İlkbaharda ilk günlerinde küçük bir gezintiden geriye kalan kareler seyre değerdi yine yolum düşerde yeniden 15 gün sonra bir daha gitmeyi planlıyorum paylaşmayı düşünmedim aslında ilk önce ama bu gezi bana çok iyi geldi sürekli benim gibi marotanlaşan bir hayattan sıkılanlara doğa çok ama çok iyi geliyor.

Aslında bu çiçekleri bu günlerde görmek beni birazda huzursuz etti diyebilirim erken gelen her şey birazcık korkutsa da beni doğayı böyle canlanırken görmek hoşuma da gitti çiçek böcek severim ben onları ne zaman görsem mutlu olur severim her bir yaprağını işte birkaç kare ile küçük gezimden geri kalanlar.

Yorumlar

Popüler Yayınlar