Ihlamur Çayı Nasıl Demlenmeli? İlkbahar Mevsimi Gribi İçin Sıcak Bir Fincan Ihlamur Almaz Mısınız?

Ihlamur Çayı Nasıl Demlenmeli? İlkbahar Mevsimi Gribi İçin Sıcak Bir Fincan Ihlamur Almaz Mısınız?

Mevsim boğaz enfeksiyonu ilkbahar mevsimine girdiğimiz şu günlerde bende ilkbahar da boğaz enfeksiyonu geçirdim tıkanan boğaz ve burun yüksek ateşle birlikte direk doktorun yolunu tutanlar varsa doktorunuzun önerisine sizde kulak asın benim gibi.

İlkbahar mevsiminde grip olanlara ılık ılık tüketecekleri doğru demleme yöntemi ile ıhlamur yapmaya ne dersiniz.

 Ihlamur sanırım kış aylarında en çok tükettiğimiz bitkisel çaylar arasında oluyor. Ihlamurun yaprakları,  ağaç kabuğu, ve tohumları ile yapılan çay özellikle boğaz enfeksiyonlarında sık sık tüketilen çaylardan denilebilir.

Ihlamur çayı yumuşak kıvamı ve tadı ile boğaz ağrılarında ve grip olanların kendilerini sıcak tutmak ve ılık çaylar tüketmek için başvurduğu yöntemlerdir.

Tam bende o durumdayım boğaz enfeksiyonu geçiyorum ve bademciklerim için sürekli olarak ılık içecekler tüketmem gerek genellikle doktorlar her grip ve boğaz enfeksiyonu olana önerir bende de öyle oldu ılık ıhlamur ve yeşil çayları tüketmemim iyi olacağını söyledi.

Ben iyi bir hastayım sesim çıkmaz cinsinden ıhlamuru severim hani ama nedense grip veya boğaz enfeksiyonu olmadığımda çok da aklıma gelmez evde bulunur ama içmek için biraz tembellik ederim.

Hastalanınca bu aralar günde 3 fincan taze taze tüketmeye devam ediyorum.

Günlük ıhlamur tüketimi 3 fincanı geçmemesi gerektiğini bir doktordan duymuştum varsayımlarla yazmak istemedim ama sonra doktorun bir bildiği olmasa söylemez bende paylaşayım bu bilgiyi.
Ihlamuru bal ilave ederek veya içine birkaç damla limon damlatarak tükettim iyide geldi kaç gündür blogumu doğru dürüst güncellemedim geçirdiğim boğaz enfeksiyonundan dolayı.

Bana çok iyi geldi ıhlamur çayını yanlış demlemeyi artık bırakalım çok zaman rastladığım bir olaydır ıhlamuru cezveye atıp iyice kaynatmak ama hangi yeşil çay olursa olsun bu yanlış halbuki günlük olarak içtiğim çayı bile aynı yöntemle demliyoruz üzerine kaynamış su ekliyoruz.

Ihlamur çayını artık kaynatmayın üzerine kaynar su ilave edin hepsi bu taze olarak tüketin taze olarak tüketeceğiniz kadarını demleyin ıhlamuru doğru olarak demlemeyi ve hazırlamayı bilmenin büyük önem taşıdığını unutmayalım.Ihlamuru doğru olarak hazırlamak için işte tarifi.

Ihlamur çayı için gerekli malzemeler:
Çiçekli ve yapraklı bir veya iki dal ıhlamur.
1 fincan kaynamış sıcak su
Servis için tercih edenlere: Limon, bal,

Ihlamur Çayı en doğru şekilde nasıl hazırlanır:

Cam bir çaydanlık veya bir bardak içine ıhlamuru alın ve üzerine kaynar suyu ilave edin üstünü hemen kapatın.

5 dakika dinlenen ıhlamuru suyunu fincana süzün ve içine ister bal katarak ister limon sıkarak tüketebilirsiniz afiyet olsun.

Yeşil Çay Nasıl Demlenir Yazımızı Okumak İçin TIKLAYIN



Yorumlar

Popüler Yayınlar