Evde Milkshake Tarifi - Çocuklara Sütü Sevdiren Lezzet Milkshake

Evde Milkshake Tarifi - Çocuklara Sütü Sevdiren Lezzet Milkshake Evde Çilekli Süt Nasıl Yapılır?

Hepimiz hazır gıdalara karşı bi ön yarğı oluştu hali ile haksız olmadığımı her gün bir kez daha kanıtlanıyor zaten.

Hazır gıdalar yerine evde kendiniz hazırlamak isterseniz aslında bu o a kadarda zahmetli değil tam aksine en değerli varlıklarınızı sağlıklı yetiştireyim derken beklide elimizle ve paramızla zararımız oluyor.

Hazır olan kutu sütlerin içinde zararlı madde iddiaları sürekli olarak gündeme taşınıyor.
Hali ile bizlerde araştırmıyoruz ama ne yazık ki bir çok gerçeklerin üstü kapatılıyor ne yazık.
Ben her zaman doğal yiyeceklerden yanayım taze olsun anne eli değsin baba eli değsin ninesi ısıtsın sütünü ocakta pişsin odunun alevi tencereyi karartsın ama sütü kimyasını bozmadan pişirsin ne güzel olurdu ya ama buna her çocuk sahip değil.

Yolunuz köye düşerse bir bardak süt için ne demek isteğimi anlarsınız.

Süte her meyveyle birleştirirsiniz ama her meyve ile bu kadar lezzetli olmaz. Sütü içmeyen yaramaz mı yaramaz bi oğlum var sütü nasıl sevdirsem diye kara kara düşünen ben yoğurt yiyor diye içim azıcık rahat etse de sütü sevdirmeyi başardım…

Sütü içmesi konusunda yeni mahsul tezgahlar da yerini alan çilek koştu imdadıma desem daha doğru olur.

Çilekli süt yapacaklara iri daneli çileklerden tercih edin ilk defa yapmıyorum bir keresinde küçük çileklerden almıştım sonuç istediğim gibi olmadı rengi açık olan tam olgunlaşmamış çileklerden de uzak durun onlarda sütünüzü lezzetli değil görüntü olarak ve lezzet olarak beklediğinizi vermeyecektir.

Çilekli sütü ara öğün olarak tercih edilebilir aslında sürekli sade süt tüketmek ismeyen çocuklar buna hayır demeyecektir.

Gece değil ama sabahları çocuklar için hazırlıyorum ben ama bugünlerde en çok küçük oğlum için yapıyorum.

Sizlerinde çocuklarında süt sevmeme gibi durumlarda ne yapacağını bilmeyen içine çikolata tozu katanlar bile var tercihiniz meyve olsun isterseniz muz veya çileğe başvurun derim.

Çilekli milkshake yapması oldukça kolay blender veya mutfak robotunuz olsun yeter çatalda iş görür ama biraz zaman alır zahmetli olur kısacası.

Çilekli milkshake tarifini bazıları yoğurt katıyor ama ben denedim pek tadı ile anlaşamadı oğlum ama yaptığım ile ne zaman yapsam içiyor.

Öğle uykusu için sık sık yapıyorum yatmadan önce ve sabah kahvaltılarında alternatif oldu mevsimi ve yaz gelmeden bol bol sütü tercih eden bir anne olarak bu tarifi denemenizi tavsiye ediyorum.
Sütü çocuklara sevdiren çilekli milkshake tarifini denemek isteyenlere işte tarifi.

Çilekli milkshake için gerekli malzemeler:
Tek kişilik porsiyon için:
1 kase çilek
Yarım su bardağından biraz fazla süt
1 çorba kaşığı tepeleme şeker

Çilekli milkshake hazırlanışı:

Çilekleri iyice yıkayalım kumu kalmaması çok önemli faydalı olacağız derken küçük bir dikkatsizliğimiz zarara dönebilir.

Çilekleri birkaç parçaya bölelim.

Blender veya mutfak robotunda iyice püre haline getirelim.

Üzerine sütü ilave edelim ve iyice köpük köpük olana kadar çırpalım.

Üzerine şekeri ilave edelim ve tekrar şeker eriyene kadar yine çırpalım.

Bardağa alalım bir çorba kaşığı ayırdığımız çilek püresi üzerine dağınık bir şekilde dökelim ve servise hazır.

Çocuk ve bebeklerin kullanması için bir çok markette renkli ve hayvan figürlü pipetle çocuklara servis yapabilirsiniz.

Yanında el yapımı kek, tuzlu kurabiye, ev de hazırlanmış olan sütlü tatlılarla içiniz rahat olarak ikram edebilirsiniz.


Not: içine 1 çorba kaşığı yoğurtta ilave edebilirsiniz ama ben tercih etmedim nedeni oğlum sütü içmemesi oldu siz dilerseniz ilave edebilirsiniz: afiyet olsunJ

Yorumlar

Popüler Yayınlar