Gribe Dikkat! Öksürüğünü Kapa - Bu Söze Duyarsız Kalmayın!

Bir kaç gün önce uzun uğraşlar sonucu bir yazı paylaşmıştım grip şu zamanda hepimizin önemsenmediği bir durum gibi görünse de aslında küçük önlemlerle bu hastalığa yaklanma riskini azaltabilecğimi sağlık çalışanları tarafından öğrendim

Hatay/İskenderunda bulunan alışveriş merkezi Prime Mall 'da yapılan bir etkinlikte fazla zamanım olmasada yinede bir kaç dakikamı ayırarak bilgilendirme aldım gerçekten güler yüzlü sağlık çalışanları tek tek grip ile ilgili detayları anlatırken sağlığımızı çok küçük önlemlerle kaybetmeden koruyabilmemiz için çok önemli ayrıntılar hazırlamışlar.

       T.C. Sağlık Bakanlığı 
Hatay Halk Sağlığı Müdürlüğü: Tarafından basılan broşürlerde almayı ihmal etmedim tabi evde tek tek okuturken yarın kahve içmeye gideceğim yerlerde de duyurmak istiyorum kimi arasam grip herkesin sosyal paylaşımlarını gördükçe dahada üzülüyorum tabi sosyal medyada şu anda gördüğüm en çok şey hastane bildirimi oluyor. Grip sevdiklerimize ulaşmasın istiyorsanız sizde onlarla bu gönderiyi paylaşırsanız daha çok kişiye ulaşmış oluruz.

Mevsimsel grip nedir?

Grip Aşısı her yıl yaptırmalımıyız?

Riskli gruplarda kimler yer almıyor?

Grip belirtileri?

Grip hastalığının Tedavisi

Hasta Kişiler İçin Öneriler

Kendinizi ve çevrenizdekileri korumak için;

Bulaşma Şekli nedir?



Hatay halk sağlığı broşürlerinde başlıklar kısaca böyle ama okumak isteyenlere sanırım yarın yine devam ediyor fotoğraflarla buradan tüm takipçilerime duyurmak istedim girip olamamak için ne yapıyoruz Öksürüğünü kapa kampanyasında hepimiz destek olalım. Paylaşalım hiç işe yaramayacak şeyleri bile paylaşıyoruz.

        T.C. Sağlık Bakanlığı 
Hatay Halk Sağlığı Müdürlüğü:

Yorumlar

Popüler Yayınlar