Kestaneyi soba üstünde yapmanın püf noktası - Kestane hangi yöntemlerle pişirilir?

Kestane kış mevsiminde sobalarda üstünde veya fırında mis gibi kokusu ile pişenler arasında ilk sıralamada yerini alıyor.  Kestane reçeli ayrı bir değeri var tabi yiyenler iyi bilir harika oluyor en kısa zamanda bende yapmak istiyorum kestaneyi soba üstünde pişirmek kadar keyiflisi yoktur mikro dalgada veya fırında da tavada yapacağınız bu lezzeti tüketmenin tam zamanı soğuk günlerin sıcak çerezi de diyebiliriz aslında kestane için.

En pratik ve zahmetsizce pişirmek isteyenlere işte tarif aslında bunu herkesin bildiğini biliyoruz ama püf noktaları ile pişirme önerimiz var ve birkaç ayrı tarifi aynı anda paylaşmak istedim elinizn altında hangisi varsa onunla deneyin.

Kestaneleri mutlaka ama mutlaka en az 1 saat veya daha kolay ve kabuklarının çabuk çıkmasını istiyorsanız 1 gece öncesinden suda bekletmeyi deneyin lezzetini ve pişme kolaylığını göreceksiniz... Sudan çıkardığınız kestaneleri çizin ve arzu ettiğiniz yöntemle pişirebilirsiniz tarifler bizden 

Fırında kestane nasıl pişirilir?
Fırında pişirecekler fırın ızgarası üstüne yayarak pişirebilir biraz uzun sürüyor hepsi bu derece 200 olursa daha iyi sonuç alacaksınız.

Tavada pişirecekler için hem altı hem üstü delin ben sobada pişirdiğim için tek taraflı kestim yeterli oldu.

Tavada Kestane Nasıl Pişirilir?

Tavada pişirecekler orta hararette arka ve ön iyice pişene kadar ocaktan almayın soba üstünde pişirme ile pek farkı yok aslında.

Mikro dalgada pişirme tarifini paylaşmak istiyordum ama yapmadan tarifi vermek istemedim emin olmadığım ve denemediğim tarifleri paylaşmıyorum çünkü.

Diğer üç yönteme kefil olabilirim mikrodalga kestane yapar yapmaz tarifi eklemeyi düşünüyorum.
Hayatımızı kolaylaştıran mikrodalga tarifleri malum çok ama çok popüler şu an.


Sobada Kestane Nasıl Pişirilir?
Sobada pişirmek için yapacağınız tek şey tüketebileceğiniz kadar kestane.


15 dakika suda beklemiş kestaneleri tek taraflı çizin ve sobanın üstüne yerleştirin kokusu çıkmaya başladığında çevirin ve diğer tarafta piştiğinde kestaneler tüketmeye hazır ilk sıcaklığı geçer geçmez hemen soyun sonrasında soymak sıkıntı oluyor kestane sevenlere.

Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar