Mutfakta Yeni Trend Bambu Ürünler-Bambu Mutfak Eşyalarını Kimler Tercih Etmeli?

Değişiklik sever bazıları sofralarınıza estetik ve sitil kazandıracak ürünleri hayal edenlerdenseniz sizde o zaman size sitil sahibi tarz sofralar kurmanıza zemin hazırlayacak yenilikler bambu ürünlerinde. sofra düzeninde bazen yeni tabaklar alır bazense sofra bezlerini renklendirir servisleri yeniler sofraya renkli peçeteler ile fark yaratmaya uğraşırız. Yeni trendlerden birisi olan sofralarda çok tutulacak yuvarlak, kare, oval, ve bir çok sofra aksesuarları bulunan bambu ürünlerinden bahsetmek istiyorum bugün. Sofranızda şıklığa ve doğallığa yer açmak istiyorsanız bambu kalitesini mutlaka göz atın derim.

Serviste yeni moda bambu ürünlerde yapılıyor. Yeni mekanlar yeniliklerle gelmeyi sever bunlara her zaman şahit olmuşuzdur. Bende yeni bir trend olan sofraların baş tacı olacak bambu servis ve mutfak ürünleri dikkatimi çekti. Sunum yemek kadar önemlidir benim için. 

Sunumunuzu sunabileceğiniz alan varsa tabakta kendisi getirir zaten görselliği sıradan bir tabakta sunum yapılmaz mı? Yapılır tabi ama istediğinizi arzu ettiğiniz değil sınırlı bir görüntü elde edersiniz ve yemeğin albenisi azalır diyebiliriz. 

Bir çoğumuz masa düzenine kavuşmuşken bambu servisliklerine göz atmanızı ve almanızı tavsiye edebilirim içiniz rahat olarak hem de. Kullanışlı uzun ömürlü ve bambu kalitesini şıklığını sofranıza taşımak istiyorsanız hiç durmayın derim.

Bir blog sahibi iseniz benim gibi faydalı olacak bir çok şeyi paylaşmak isteyebilirsiniz bende bugün daha doğrusu uzun bir zamandır görselleri çektiğim ama yayınla sammı? Yoksa yayınla masam mı değdim fotoğrafları en sonunda paylaşmak istedim.

Bambu servisi sağlıklı oluşu kadar sunumu nasıl zenginleştirdiğini sizde fotoğrafları gördüğünüzde bana hak vereceğinizi düşünüyorum.

Bambu servisleri hangi markalarda bulabilirsiniz en kolay yolu internet diyebilirim peki internet yoksa eliniz altında yine kolaylıkla bulabilirsiniz birkaç marka sıralayacağım ben gittim gördüm bambu ürünleri ancak bu kadar kullanışlı olabilirdi tasarımları ile mutfağınızda yer açmaya can atacağınız harikulade bambu mutfak eşyaları var işte zorlanmadan bulabileceğiniz markalardan bir kaçı.

Karaca mağazalarında bulabileceğiniz Cookplus bambum ürünlerine göz atabilirsiniz.
Esse mağazalarında bir çok markanın bambu ürünlerini tasarımlarını görmeniz mümkün.

Porland mağazalarında bambu değil ama bambu kadar kullanışlı ahşap servislik ve bir çok sunum ürünleri bulmanız mümkün.

Bambu nedir ve neden bir çok ev eşyasında tercih edilir?

Bambu çok zor yetişen ve ekolojik bir bitki olduğundan suya dayanıklı olması nedeni ile bir çok alanda tercih edilmiştir.

Bambu ürünlerinden tasarlanmış ürünleri mutfağınıza almadan önce doğallığı seven insanların ekolojik hayata bağlı kalmak isteyenlerin tercihi olabilir.

Bambu mutfak eşyaları ahşap görüntüsü ile sizi yanılmasın ahşap suyu görünce şişme yapabilir ve kısa süre sonra kullanılmaz hale gelirken bambuda aynı olayla karşı karşıya kalmıyorsunuz.


Otantik mekanlara sahip olanlar ahşabın sıcaklığınızı sofranızda görmek isteyenler. Doğallık sevenler ekolojik yaşama meraklı olanlar bu ürünlere tam sizlik


Yorumlar

  1. bambudan bahsetmişsiniz ama paylaştığınız görseller bambu değil

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar