Ballı Zencefil Faydaları - Ballı Zencefil Nelere İyi Gelir?

Ballı Zencefil Faydaları - Ballı Zencefil Nelere İyi Gelir? Ballı Zencefil Günlük Ne Kadar Kullanılmalı? 

İlkbahar mevsimi ile birlikte bir çok arkadaşım grip enfeksiyonu nedeni ile hasta bende oldum olacağım hem de yeni atlatmışken diye korkar oldum kış gribi değil daha ağır geçiyor ve insanı yatağa bağlıyor deyimi yerindeyse.

İşte bu nedenle baharatçıların yolunu tuttum ne iyi gelir nelere faydası vardır evimde taze taze olarak çayını yaptığım ve portakal ve limon ile tadını bastırdığım zencefil birde ballı olanı tattım ama o ne acılık ve nefes açışı vardı ki sormayın.  Zencefil için aslında bu halini ben çok sevdim çayını tüketmeye vakti olmayanlara ellerinin altında hazır. Bu mevsimde sık sık grip, astım ve bronşit olan çocukları olanlar varsa bunu şiddetle tavsiye ediyorum zencefil inanılmaz acılığı var evet buna hayır demeyeceğim ama insanı bu kadar hızlı bir şekilde bağışıklığını desteklediğini şahit olunca paylaşmak istedim.

Bende ve çok ama çok işe yaradı belki sizde bu şifalı bitkiyi çay olarak sevmiyorsanız bu şekilde tüketmek isterseniz.Ballı zencefili sizin için hazır size tüketmek kalıyor aç karna veya tok karna tek önlem almanız gereken ise günde 40 gr aşmamanız. Zencefil kuru olsun yaş olsun toz olsun fark etmiyor günlük tüketim miktarı 40 gr. Zencefil için  bunu uyarı yapmadan satışını yapmadığını söyleyen aktara da dikkatinden dolayı teşekkür etmeyi ihmal etmedim tabi mevsim ilkbahar ve grip kapıda önlem almak isteyenlere küçük bir para karşılığında alabilecekleri ballı zencefili tüketmeleri şiddetle tavsiye edilir.

Bahsetmesine bahsettim ama peki ballı zencefil nelere iyi gelir hemen onu da sıralıyorum.

Ballı Zencefil Faydaları:
Astım
Bronşit
Grip
Nefes açar
Boğaz iltihabını tedavisinde destekler
Karaciğeri yeniler
Sigara bırakmada yardımcı olur.


Aıcımsı tadına rağmen boğazı yakan ve içinizi ısıtan bir lezzeti var tükettikten sonra kısa bir süre hiçbir şey tüketmez ve içmezseniz daha da iyi sonuç alırsınız notları aldım da geldim aktardan bizzat da uyguladım sizlere faydası olacağı kesin.

Yorumlar

Popüler Yayınlar