Difrize Yemeklik Biber Nasıl Konulur?

Doğranmış kışlık biber nasıl yapılır?
Biber serüvenim devam ediyor biber olarak yiyeceğim olan biber ve turşu ve difrize koyacağım biberleri yapmaya devam ediyorum. Süs biber için daha istediğim cinsini bulamadım tek eksik o kaldı biber olarak onu da sanırım önümüzdeki haftada biberli bol domates ve sarımsaklı olarak hazırlayacağım bugün biberleri iki ayrı şekilde doğrayarak difrize attım yapması kolay ama uzun süre elinizin altında doğranmış pratik olarak kalacak biberleri sıkıştığınız zamanlara bırakın.


Malzemeler:

1-1 kilo karışık acı ve tatlı, kırmızı ve yeşil

2-Buzdolabı poşeti 2 adet

3-Biberleri yıkayalım iki farklı doğrama yaptım bazılarını menemenlik bazılarını ise yemek yapma aşamasında kullanmak için hazırladım ben.

4-Yarısını ayırdım ince dilimler halinde doğradım çekirdeklerini çıkarmak ihtiyacı duymadım.


5-Diğer yarısını ise çekirdeklerini çıkardım ince dilimlere sonra tekrar yine ince olarak doğradım poşetlere yerleştirdikten sonra hoppp difrize girdi bile ağız tadı ile tüketiriz umarım.

Yorumlar

Popüler Yayınlar