Yoğurtlu Semizotu Salatası Tarifi

Yoğurtlu Semizotu Salatası Tarifi:
Semizotu bizim buralarda soğukluk olarak bilinir bol suda yetişmesi ve suyu çok sevmesinden dolayı olmalı sanırım. Semizotu ile yapılan salata çeşitleri çok azla olduğunu biliyorum ben peynirli olanını çok severek tükettiğimi söylemeliyim ilk baharda ve son bahara kadar bahçem olduğu için yetiştirmek içinde sadece suya ihtiyaç olduğundan sık olarak yaz ayları boyunca kullanırım. Bugün kendi bahçemden değil pazardan aldığım semizotu ile hazırladığım yoğurt ile tatlanan ve güzel ama o kadarda kolay bir salata tarifi sunmak istiyorum aslında bir çoğunuz biliyor diyebilirim bu tarifi.
Yoğurtlu Semizotu Salatası İçin Malzemeler:
1 bağ semizotu
1 kase susuz yoğurt
Tuz
1 tatlı kaşığı sirke

Yoğurtlu Semizotu Salatası Hazırlanışı:

1-Öncelikle kulp kısımlarını keselim ayıklayalım ve derin bir kase içine alalım üzerine bir tatlı kaşığı sirkeyi gezdirelim üzerine bol su ilave edelim ve 10 dakika bekletelim.

2-İki defa suyunu değiştirelim, ve iyice ayıkladıktan sonra kalın olan saplarını almayın ben iri olarak doğradım çünkü fazla bıçak kullanmak istemedim fazla yapraklı olmadığı içinde iri olarak doğradım.

3-Yoğurdu derin bir kapta iyice mikser ile çırpın üzerine tuz atın ve semiz otlarını ilave edin harmanlayın.

4-Üzerine pul biber serpiştirdim isteğe bağlı olarak kullanabilirsiniz.

Yorumlar

Popüler Yayınlar