Acur Salatası Tarifi

Acur Salatası Tarifi:
Salata yapmak benim için her sofrada olmazsa olmazlarda malzeme mi orası kolay yeter ki ben yapmak isteyim. İki kırmızı biber bile yeter bazen salata yapmaya niyeti olanlar için tabi. Bugün salatalık yerine acur ile hazırladığım güzel bir yaz salatası tarifi paylaşmak istedim malzemeler hepsi organik olunca lezzet dayanılmaz oluyor tabi işte günün salatası…
Acur Salatası İçin Gerekli Malzemeler:
2 adet taze acur
3 adet domates
Maydanoz
Biber
Soğan
Sumak
Pulbiber
Nane
Tuz
Zeytinyağı


Acur Salatası Hazırlanışı:

Acurları soymadım ben sadece baş ve kulp kısımlarını kestim sonra doğradım sizde dilediğiniz büyüklükte doğrayabilirsiniz.

Domates, soğan, maydanozları da doğrayıp ekledim.

Pulbiber, nane, sumak, tuz ve zeytinyağı ekleyip iyice harmanlayalım ve servise hazır 5 dakika gibi kısa bir sürede hazır olan tarif tam bir yaz salatası.

Yorumlar

Popüler Yayınlar