Pancar Salatası Tarifi

Pancar Salatası Tarifi:
Pancar sadece turşu içinde tüketenlerin dışındakiler ve içindekiler vardır bence. Pancarı mutlaka mevsimi boyunca bol bol tüketmenin gerektiğini düşünenlerdenim. Rengi tadı ve lezzeti ile her zaman beni cezbeden bir sebzedir. Lezzetinden emin olduğum pancarı tuzla bile tüketebilirim ben işte bol sarımsaklı tarif. Ben yeşil sarımsak kullanmayı tercih ettim tarifte rengi daha canlı ve görüntü daha muhteşem oldu.
Pancar Salatası İçin Gerekli Malzemeler:
1- kişilik olarak hazırladım ben tarif çoğaltılabilir kişi sayısına göre.
1 adet büyük boy pancar
1 kase sulu yoğurt
Yarım limon suyu
1 çorba kaşığı sızma zeytinyağı
3-4 dal taze sarımsak
Tuz

Patlıcan Salatası Hazırlanışı:

1-Pancarı haşlayalım. Soyup küçük parçalar şeklinde doğrayalım.

2-Yoğurdu suyunu süzdürmek için ben bez torbaya koydum ve 20 dakika suyunu süzdürdüm.

3-Sarımsakları çok ince bir şekilde doğrayalım ve yarısını yoğurda ekleyelim ve karıştıralım servis yapacağımız tabağa yerleştirelim.

4-Limon suyu, zeytinyağı, ve ayırdığımız sarımsakları ve tuzu ekleyip iyice çırpalım ve üzerine pancarları ekleyelim ve limon ve sarımsak kokusunu içine çekmesi için 5 dakika bekletelim ve fazla suyunu süzelim ve tanelerini yoğurdun üstüne ekleyelim servise hazır afiyet olsun.


Yorumlar

Popüler Yayınlar